Jump to content
Hundesonen.no

Ser ikke bildene på forumet

Recommended Posts

Vet ikke om noen andre har det samme problemet, eller om det er noe som må lastes ned eller oppdateres, men når jeg er inne på forumene, så er det ikke alltid jeg kan se bildet som ligger med innlegget. Noen ganger ser jeg bildet, andre ganger virker det som om det er noe «reklame» over bildet. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men jeg kan altså ikke se alle bildene som blir lagt med de forskjellige innleggene. Noen som vet hvorfor, og hvordan jeg kan få fikset det?

10 hours ago, Mindi said:

Det har noe med at en god del av bildene er postet gjennom Photobucket, og Photobucket tar nå betalt for tredjepartsdeling av bilder. Du ser vel noe som dette?

_UyuXzmpSleECvJk5ZUV4Q.png

Åja, takk for svar. Da var det oppklart. Men da er det jo veldig mange som bruker photobucket, for jeg ser dette bildet nesten overalt?

På 2.2.2018 at 10:34 PM, Sprettballen skrev:

Jeg har begynt å lasta opp mine bilder via Flickr. Har ikke opplevd at de har forsvunnet fram til nå hvert fall. Noen ganger deler jeg fra FB, og da går det ikke så veldig lenge før bildene bare er ubrukelige linker.

Hvorfor laster dere opp via slike nettsider og ikke direkte fra datamaskinen/telefonen deres? Har det noe med størrelse å gjøre? 

Akkurat nå, Koriander skrev:

Hvorfor laster dere opp via slike nettsider og ikke direkte fra datamaskinen/telefonen deres? Har det noe med størrelse å gjøre? 

Fordi man har en gitt mengde plass man får bruke til å laste opp bilder, og laster man opp en del så blir det fort fult. Eller, det var hvert fall sånn før. 

Akkurat nå, Sprettballen skrev:

Fordi man har en gitt mengde plass man får bruke til å laste opp bilder, og laster man opp en del så blir det fort fult. Eller, det var hvert fall sånn før. 

Aaah, skjønner! Det er jo kjipt. Syns det er synd med alle bildene som forsvinner fra litt eldre tråder som jeg gjerne skulle sett :hmm:

57 minutter siden, Koriander skrev:

Aaah, skjønner! Det er jo kjipt. Syns det er synd med alle bildene som forsvinner fra litt eldre tråder som jeg gjerne skulle sett :hmm:

Ja, veldig kjedelig :/ Sånn er det i min "min hund" tråd også. Derfor slutta jeg å legge de ut via FB. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Vi blir hadde blitt med om vi bodde nærmere😅 
    • Jeg er ingen ekspert men jeg tenker at hvis hunden ikke gir deg noe glede så er det bare å omplassere. Det kan godt hende noen andre vil finne glede i hunden 🙂 
    • Hei, jeg har hatt en fuglehund som jeg fikk når hun var 1 år. Hun er nå 6. Jeg merket tidlig att hun ikke var min type hund, men jeg tenkte att det er en bra utfordring for meg som vil kunne og lære  mye om hund.  Nå når årene har gått, og jeg har fått flere hunder og virkelig sett hvor godt man kan matche med en hund så innser jeg mer og mer hvor lite jeg trives med denne hunden. Hun mangler også mange egenskaper jeg ønsker. Jeg kan ikke gå feks prøver med henne pga hun er vanskelig å dressere. Pga hennes første år hvor hun fikk fri flyt osv så er mye ødelagt. Hun er en veldig ekstrem type fuglehund, den typen man ikke bør gjøre så mye feil med. Pga hennes høye jaktlyst får man ikke trent henne skikkelig slik som jeg selv ønsker ( jeg vil trene mest mulig belønnings basert, men det går ikke) . Hun er en grense tester, hun har mye mer lyd i seg enn jeg ønsker og hun har ett høyt stress nivå ute. Ikke type som andre hunder , men i forventing til å ville finne fugl.  Jeg liker å ha med meg hundene overalt. Og er mye ute i fjellet, men å feks ha med henne på fisketur er ett mareritt. Hun rister og piper konstant av lyst. Jeg har prøvd å trent dette vekk, men har gitt opp. Hun gjør meg irritrert, frustrert og trist. Jeg kan få perioder hvor jeg gråter av frustrasjon pga henne.  Utenom er hun jo verdens snilleste, og vi har også bra greier vi gjør sammen som snørekjøring, løping og hun er ok på jakt.   Jeg tenker og vurderer om jeg burde omplassere henne? Hun trives veldig godt med meg det vet jeg... og hun er en krevede hund som MÅ ha masse fysisk aktivitet. Så ikke en hund for hvem som helst... Men så er hun 6 år.  Hun kan jo leve i 4 år, eller 8. Hvem vet? Trenger råd!! Hva tenker folk?? Føler jo att det er slemt og egoistisk å bare gi henne til noen andre... men så lever jeg for å trene og holde på m disse hundene, og får ingeting igjen utenom frustrasjon av denne hunden så og si.
    • Det er jo vanlig at valper får diare, men hvor ofte er vanlig/uvanlig. Jeg har en Golden/Toller valp på 6 mnd som ofte har diare, og han får det som regel uten grunn. Prøver å unngå at han spiser på ting ute, får lite utenom sitt vanlige for. Han får diare så  og si ukentlig og det varer alt fra 1-4 dager vil jeg si. Er det normalt så ofte? Formen hans virker ikke påvirket av dette. Han drikker godt med vann og er like hyper som alltid.    
    • Hun er litt sær, så egner seg nok best som rekvisita 😂 
  • Nylig opprettede emner

• Create New...