Gro og Sienna Skrevet 3. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2018 Tidligere var hunden min veldig plaga av sprekker i tredeputen, men i fjor vart det ingenting fordi eg var så Flink å smøre potene og skylle dei, men på ferie no glømte eg det :-( har fått ei stor og stygg sprekk fremme ved kloa på eine frampoten, ser det røde under der. Noken gode tips til å gjere det bedre for henne? Smører med sårsalve, potekrem og ho har sokk på seg om natta no. EF oppdaga det isted :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2018 Ville brukt sokk på tur også til det har grodd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 5. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2018 Bruk potesokker ute og smør ofte og unngå salte veier. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro og Sienna Skrevet 6. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 Bruker potesokker ute no, av den tjukke typen som er gummi under og vanntett stoff. Blir ikkje fuktig på foten av det. Ser allereide at det har begynt å gro, ho var svært plaga før, da poten sprakk og ho blødde masse av dette før.. Sarte søte små poter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 Prøv å tilføre noe oljer i maten (fisk etc) potekvalitet kommer innenfra. Mesteparten er arv og genetikk, men fôring utgjør noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro og Sienna Skrevet 6. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2018 Just now, Pringlen said: Prøv å tilføre noe oljer i maten (fisk etc) potekvalitet kommer innenfra. Mesteparten er arv og genetikk, men fôring utgjør noe. Ho får stort sett lakseolje i maten kvar dag, hender eg gløymer en dag i veka, men etter eg starta med dette vart ho mykje bedre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts