Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil bare si takk for "Hundediskusjoner"


Recommended Posts

Nå har "Hundediskusjoner", området for de hardhudede og "tungnemme vedr fornærmelser" og oss litt skarpe i kanten kjeftesmeller, vært en stund - og jeg må si at det synes jeg er et glimrende forum! Så mye interessant på kort tid, og ethvert tilløp til rusk har fått dø ut av seg selv, ingen mas om folkeskikk, utestengelse eller lukking av diskusjoner - og da ser man hvor bra det blir - dypt interessante diskusjoner som går og går, masse inspirasjon, nye tanker og refleksjoner - sånt som ofte ikke får komme frem pga det blir "bikkjeslåsskamp" vedr folkeskikk og usj og æsj. Blir helt euforisk jeg, for det er lenge siden jeg har opplevd slikt (i eldgamle dager da Canis var nytt, var det mye bra diskusjoner men det ble jo borte etterhvert).

Selv har jeg fått masse hjelp til et problem som jeg ikke en gang gadd å ta opp på Canis - regnet ikke med å få så veldig fornuftige svar og jeg følte heller ikke for å legge spørsmålet innunder "Spørsmål angående hund" her - var ikke så sikker på det var noen vits. Men med "Hundediskusjoner" var det andre boller ja.

Uansett - tusen takk til Espen&Co for et forum som ihvertfall jeg har savnet i flere år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette støtter jeg TonjeM i!! Jeg har ikke vært så aktiv med innlegg i det siste, men det er lenge siden jeg har lest så mye på noe diskusjonsforum på nettet som nå siden hundediskusjoner ble til. All honør til dere for denne delen av sonen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...