Wildlife Skrevet 18. November 2017 Rapporter Skrevet 18. November 2017 noen som selger boka "Hundetriks?". Siter
simira Skrevet 18. November 2017 Rapporter Skrevet 18. November 2017 Det kan jo hende. Kan du sende meg en pm eller minne meg på det her på mandag, så kan jeg dobbeltsjekke at den fortsatt står i bokhylla? Er ikke hjemme i helga. 1 Siter
Wildlife Skrevet 20. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2017 På 11/18/2017 at 10:42 AM, simira skrev: Det kan jo hende. Kan du sende meg en pm eller minne meg på det her på mandag, så kan jeg dobbeltsjekke at den fortsatt står i bokhylla? Er ikke hjemme i helga. *minner på*? Siter
simira Skrevet 20. November 2017 Rapporter Skrevet 20. November 2017 "Hmm, men kanskje jeg kommer til å ville bruke den selv?" Nei, den har stått i bokhylla i flere år nå, og er ikke åpnet... 200kr? Husker ikke hvor du holder til, om du vil plukke den opp i Oslo eller om jeg evt skal sende? Siter
Wildlife Skrevet 20. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2017 Akkurat nå, simira skrev: "Hmm, men kanskje jeg kommer til å ville bruke den selv?" Nei, den har stått i bokhylla i flere år nå, og er ikke åpnet... 200kr? Husker ikke hvor du holder til, om du vil plukke den opp i Oslo eller om jeg evt skal sende? supert det om du kan sende. sender deg pm litt senere. 1 Siter
Recommended Posts