QUEST Skrevet 12. November 2017 Rapporter Share Skrevet 12. November 2017 https://www.nrk.no/vestfold/mann-domt-for-grov-vanskjotsel-av-hester-1.13768759 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene_S Skrevet 12. November 2017 Rapporter Share Skrevet 12. November 2017 Endelig en dom med litt trøkk i At det påpekes at man får lavere straff for slå ned to personer på byen, sier vel mer om strafferammen for den typen handlinger, enn at det kom for streng straff her. Nå kan ikke jeg all verden om hester, det skal sies. Og det står jo riktignok ikke over hvor lang tid hestene skal ha fått dårlig stell. Men den dømte hevder at det ikke er så lenge som det påstås i dommen. Fullt mulig, men det må uansett ha vært over uakseptabel lang tid, for hover blir ikke så lange i løpet av et par måneder, såpass vet til og med jeg. Jeg har jo fullt med på Animal cops Houston i mange år, og der er det hester i bøtter og spann. Hovslageren der har flere ganger kommentert at hover ikke har vært stelt på flere år, og jeg kan ikke huske å ha sett noen som har vært like lange som de på bildene, så da må det være snakk om lang, lang tid i hvert fall de har manglet stell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts