Monikawt Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Da har pm og startnummer kommet! hvem skal? Jeg skal stille Aron. Hele 16 voksne drevere påmeldt, det er sjeldent! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Trym skal sloss med 4 andre veteran hanner om tittelen (nubbsjangs ) Tuva skal siste gang i champion før hun er veteran, og jeg kommer til å skrike høyt hvis hun tar en reprise fra de to foregående år!( 2BTK) 135 staffer påmeldt På søndag. Jeg har et nr ledig hvis noen vil ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Skal stille Hera på søndagen. Totalt 4 juniorer, så det kan bli morro 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 9. November 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 1 minute ago, Stine said: Trym skal sloss med 4 andre veteran hanner om tittelen (nubbsjangs ) Tuva skal siste gang i champion før hun er veteran, og jeg kommer til å skrike høyt hvis hun tar en reprise fra de to foregående år!( 2BTK) 135 staffer påmeldt På søndag. Jeg har et nr ledig hvis noen vil ha Just now, Bellare said: Skal stille Hera på søndagen. Totalt 4 juniorer, så det kan bli morro Hvordan vet dere hvor mange det er i hver klasse? Finnes det oversikt eller har dere telt dere fram? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Akkurat nå, Monikawt skrev: Hvordan vet dere hvor mange det er i hver klasse? Finnes det oversikt eller har dere telt dere fram? Dei har lagt ut dommerstatistikken, står der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Akkurat nå, Monikawt skrev: Hvordan vet dere hvor mange det er i hver klasse? Finnes det oversikt eller har dere telt dere fram? Står i dommerstatestikken 11 andre championtisper, synes det var litt lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 9. November 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Just now, Stine said: Står i dommerstatestikken 11 andre championtisper, synes det var litt lite. Ooh, den har jeg ikke sjekka Just now, Stine said: Står i dommerstatestikken 11 andre championtisper, synes det var litt lite. Edit: 8 hanner og 8 tisper, 3 hanner i bruksklassen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Stiller Lotta lørdag som junior Hele 13 fielder pluss oppdretterklasse! Uvanlig mange fielder på én utstilling, det blir gøy Kommer fielder i både brun, svart og black&tan! Blir gøy! De som er nysgjerrig på field spaniel må komme og se 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Og vi skal stille i samme ring som Orca 22 briarder, Willy får konkurranse i veteranringen av en av de beste briardene her til lands som nå har blitt veteran, og Yasmine får 4 andre championtisper å bryne seg på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Akkurat nå, Siri skrev: Og vi skal stille i samme ring som Orca 22 briarder, Willy får konkurranse i veteranringen av en av de beste briardene her til lands som nå har blitt veteran, og Yasmine får 4 andre championtisper å bryne seg på Kult! Jeg vil gjerne hilse på dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Akkurat nå, Orca skrev: Kult! Jeg vil gjerne hilse på dine Det skal du få vøtt Og jeg tenkte jeg skulle hilse på din også faktis! Jeg har en greie med de der altså - også jeg som egentlig ikke er noe spanielmenneske 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Skal stille Kip. 33 langhåra collier totalt, 16 hannhunder, 5 i åpen. Ingen forhåpninger i det hele tatt, vi drar bare for å ha det gøy 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Skal egentlig stille Yarina . Dommer liker henne men denne gangen er hun totally butt naked Alene i brukshundklasse , 19 borzoier totalt. Vet ikke helt om jeg gidder enda. Ser sånn ut for dagen ... Helt skalla Vanligvis slik med pels 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 Jeg skal å kikke på lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 9. November 2017 Rapporter Share Skrevet 9. November 2017 13 akita, 3 hanner. Så Nuki har stor sjanse for å bli 1., 2. eller 3. beste hannhund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 13. November 2017 Rapporter Share Skrevet 13. November 2017 Skal en tur for å se på lydigheten på lørdag. Er det noen som har ekstra startnummer? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts