Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny telefon : Nokia 8 ?


yurij
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus
On 1.11.2017 at 10:14 AM, yurij said:

Noen som har denne? Evt svakheter ved telefonen og kvalitet på kameraet?  Eller andre forslag til telefon med BRA kamera ? 

Ikke peiling på Nokia 8, annet enn erfaring fra jobben, men vet at S7 Edge lenge var standarden på hvordan et mobilkamera kan og burde være. :)

Hva har du nå? Foretrekker du Android, IOS eller Windows Phone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Michellus skrev:

Ikke peiling på Nokia 8, annet enn erfaring fra jobben, men vet at S7 Edge lenge var standarden på hvordan et mobilkamera kan og burde være. :)

Hva har du nå? Foretrekker du Android, IOS eller Windows Phone? :)

Windows og foretrekker helt klart det men det er jo slutt . Kameraet er egentlig det eneste som betyr noe så jeg har bestemt meg for å reparere min gamle Lumia 1020. Tror ingen matcher kameraet i den så får den heller være gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
23 hours ago, yurij said:

Windows og foretrekker helt klart det men det er jo slutt . Kameraet er egentlig det eneste som betyr noe så jeg har bestemt meg for å reparere min gamle Lumia 1020. Tror ingen matcher kameraet i den så får den heller være gammel

Er du fornøyd med den, så beholder du den! :D Selv har jeg null peiling på Lumia, annet enn at APN innstillingene var vanskelig å få til.

S7 og S7 Edge er det "alle" synes lenge var standard i forhold til kvalitet. Hvert fall når jeg så etter tlf i våren. Ikke peiling nå om tiden. Sånn om du skulle ombestemme deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...