QUEST Skrevet 23. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2017 Fant dette bildet på google og låner det litt.. Flott hund syns jeg men er det en renraset storpuddel? Er den ikke litt høy på bena? Hvilket var en av de tingene jeg syns var pent da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2017 Ift de storpudlene jeg kjenner synes jeg ikke denne var unormalt langbent 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 23. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2017 20 minutter siden, Teserere skrev: Ift de storpudlene jeg kjenner synes jeg ikke denne var unormalt langbent Takk Var det jeg håpet på, sånn i tilfelle atte, engang , kanskje.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bie Skrevet 23. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2017 Samme som Teserere, de storpudlene jeg kjenner (og de jeg ser gå forbi vinduet mitt hver dag) synes jeg har eviglange bein. Synes lengden på beina kommer bedre frem når de er barbert da, enn når de har mer pels 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2017 Ja, er de i full utstillingspels vil jo ofte brystpelsen gå et stykke nedover frembena ihvertfall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 23. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2017 Puddeltuppa her hjemme på 9 mnd ser ut som et stankelbein ahhaha... Akkurat som på bildet! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 23. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2017 Langbeinte supermodeller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 23. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2017 10 minutter siden, Th3a skrev: Puddeltuppa her hjemme på 9 mnd ser ut som et stankelbein ahhaha... Akkurat som på bildet! Jamenn jeg syns jo hunden på bildet var flott jo..nettopp på grunn av høybentheten ( og klippen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 23. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2017 Ser absolutt ut som en helt vanlig storpuddel (slik de ser ut under pelsen). Dette er lette, langbeinte og grasiøse hunder og det motsatte vil være eksempel på avvik. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts