tmp Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Klarer ikke Google meg frem til noen eksempler og vet ikke hvor jeg skal finne info.. Har noen her personlig erfaring med, eller ide om hvordan en kontrakt kan se ut ifbm at flere skal kjøpe bil sammen? Tro om det finnes en slik standardkontrakt, men som jeg ikke har klart å finne? Senarioet er slik: En person kjøper bruktbilen og forsikringen, mens to andre skal i praksis eie den sammen, altså ha økonomisk ansvar og råderett over bilen. Det er ønskelig å ha kontrakt for å sikre alles ansvar og rettigheter, men jeg vet ikke hvordan det skulle kunne formuleres. Siter
tmp Skrevet 20. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Akkurat nå, simira skrev: Sjekk bilkollektiv? Hva mener du? Bilkollektiv som alternativ til å kjøpe bil eller for å finne kontrakt? Siter
simira Skrevet 20. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Just now, tmp said: Hva mener du? Bilkollektiv som alternativ til å kjøpe bil eller for å finne kontrakt? Hvilke avtaler som brukes i ulike typer bilkollektiver. Siter
tmp Skrevet 20. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2017 Akkurat nå, simira skrev: Hvilke avtaler som brukes i ulike typer bilkollektiver. Ja det kan jeg forsøke å søke på Siter
Recommended Posts