Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjapt spørsmål om vaksiner for utenlandsreise


jaktlykke
 Share

Recommended Posts

Må bare dobbelsjekke med dere som har vært lengre enn Danmark på reise med bikkja.

Jeg skal til Tjekkia om tre uker på dobbelutstilling og Storm har de sedvanlige vaksinene sine i tillegg til rabies, leptospirose og går på 28-dagersregelen mot revens lille bendelorm. 

Jeg reiser via Danmark, gjennom Tyskland og inn i Tjekkia.  Jeg finner ingenting som sier at han må han noe mer enn de nevnte vaksinene - men må bare spørre for sikkerhetsskyld.  Noe jeg har glemt?

Oppdretteren til Storm kommer også, hun reiser fra Finland, via Sverige og til Danmark, der vi kjører sammen videre til Tjekkia.  Hennes hunder har også det samme opplegget som Storm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jaktlykke skrev:

Takk :)  Det er Prague Expo Dog Double CACIB vi skal på og jeg regner med at det kun er Storm og to av søstrene hans som stiller der :P  

Høres artig ut da :D Trenger de bare cert derfra for å bli champions eller hvordan er reglene der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte spørsmål over til sekretariatet der borte og fikk følgende svar:

Yes, Czech rebublic and Norway have an Reciprocal Agreement for Czech champion and Czech junior champion. In case that your dog is Norwegian champion already and will won CAC in CZ, you could send me your request for a CZ champion title with a copy of pedigre, copy of Norwegian champion diploma and orig. CAC CZ with description.

 Then I will asky ou for a payment in advance and send you a diploma. 

Så får man krysse fingrene da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, jaktlykke skrev:

Jeg sendte spørsmål over til sekretariatet der borte og fikk følgende svar:

Yes, Czech rebublic and Norway have an Reciprocal Agreement for Czech champion and Czech junior champion. In case that your dog is Norwegian champion already and will won CAC in CZ, you could send me your request for a CZ champion title with a copy of pedigre, copy of Norwegian champion diploma and orig. CAC CZ with description.

 Then I will asky ou for a payment in advance and send you a diploma. 

Så får man krysse fingrene da :) 

Kult! Og når du sier det, så har jeg vel lest det et annet sted også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...