Pixie Skrevet 5. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2017 Selger en turbukse fra fritidsfabriken, kun brukt en gang! Kan fint sendes. Gi bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 5. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2017 Hvordan er den i størrelse? Bruker til vanlig ca 40/L i andre bukser, er denne liten i størrelsen? 400,- pluss porto, høres det ok ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 5. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2017 1 time siden, Ganzie skrev: Hvordan er den i størrelse? Bruker til vanlig ca 40/L i andre bukser, er denne liten i størrelsen? 400,- pluss porto, høres det ok ut? Måtte spørre noen andre, jeg husker ikke hva jeg selv tenkte om størrelsen da jeg prøvde den på i våres Men den er visst heller litt stor enn litt liten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts