Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpepakke


Veeslaa
 Share

Recommended Posts

Jeg er litt usikker på hva du egentlig spør om? Ønsker du som valpekjøper å få tak i ei valpepakke, eller er du (førstegangs) oppdretter som ønsker å sende med valpepakker til dine valpekjøpere?

Hvis det er sistnevnte, så er det mange tørrfôrprodusenter som gir bort valpepakker, da får du gjerne med en liten sekk (1-2 kg) med tørrfôr, reklame/informasjonsbrosjyre, målebeger og litt sånt. Jeg mener jeg brukte ProPlan sist jeg hadde valpekull, og da fulgte det også med noen godbitposer og en bæsjerull. Jeg måtte melde meg inn i oppdretterklubben deres, som er gratis og kun krever at du har et valpekull, og de ordnet det i zoobutikken for meg. Andre tørrfôrprodusenter kan ha andre praksiser, ta kontakt med de som har det fôret du bruker.

Om du mener mer omfattende valpepakke, med leker og utstyr, så har jeg personlig ikke hørt om det, men jeg har heller ikke lett etter det. Det er veldig forskjellig hva oppdrettere ønsker å sende med og hva valpekjøpere trenger, så jeg vet ikke om det er marked for én standardisert pakke. Jeg har en mal for hva jeg ønsker å sende med mine valpekjøpere, og har som regel bare kjøpt alt "løst" her og der, eventuelt handler på tilbud når jeg kommer over det. Mulig en kan få rabatt i en zoobutikk om du kjøper mye av noe, men det har ikke vært en problemstilling for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...