mara Skrevet 22. September 2017 Rapporter Skrevet 22. September 2017 Erfaringer med den "nye" serien til Eukanuba? Vurderer forbytte her, på salukivalpen. Ved første øyekast ser den bedre ut enn standard Eukanuba hvertfall - som jeg ikke har vært fornøyd med på noen av hundene. (Diskusjoner av typen "tørrfor-er-giftig" bes ta i en annen tråd ) Siter
Voffen Skrevet 22. September 2017 Rapporter Skrevet 22. September 2017 Ser ikke noe revolusjonerende med det nye fôret egentlig... Ser som du sier bedre ut enn originalen, men fortsatt ikke noe jeg hadde giddet kjøpe når man får bedre kvalitet til noenlunde lik pris ? Siter
mara Skrevet 22. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2017 Nei revolusjonerende er det nok ikke, bare lurte på hva erfaringene var Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.