Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ofte støvsuger du?


tuppetroll

Recommended Posts

Det er ofte det. I de verste periodene er det hver dag ( og rett før besøk o.l). Sofaen trekker ikke så mye hår til seg,og han liker ikke så godt å ligge i den ( han kommer bare oppipå invitasjon). Men vi har en matte som suger til seg hår så den fine hvite hesten er grå. Jeg sier bare den skal være sånn jeg :D . Men vi har litt slingringsmonn for når vi gidder å støvsuge egentlig. Nå holder forresten sambo på for andre gang idag med støvsugeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja det kommer an på hvor masse hår en tåler før en bare "må" støvsuge. Jeg har rimelig høy toleranse når det gjelder sånn så jeg støvsuger vel ca hver 3-4 dag i røytingen og ca en gang i uka når hun ikke røyter.

Mens mamma er IKKE tolerant når det gjelder hår så der er det ofte frem med støvsugeren når Pito røyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang om dagen støvsuger jeg. før hadde vi en grå stoffsofa som tiltrakk seg ALT hundehåret, og vi kunne jo ikke nekte rex å gå forbi sofaen (han er hvit) jeg brukte minst 1/2 time hver dag på å støvsuge sofaen (jeg lyver ikke, og tar heller ikke i!!) så den sofaen ble bare 3 mnd gammel. nå har vi en sort skinnsofa som vi bare trenger å koste av en sjelden gang i blant. utrolig alle tilpassningene vi gjør for hundene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...