Valentino Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 Hei! Jeg har en chihuahua på snart 1 år som er veldig skeptisk til nye hunder. Det går i veldig mye bjeffing. Har veldig lyst å møte andre små hunder som han kan få tid til å venne seg til og leke med. Er det noen som bor i Sandnes-området som vil møtes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 1. September 2017 Rapporter Share Skrevet 1. September 2017 Hvis du er interessert i å gå båndturer, så bor jeg i Sandnes. Har to whippeter. Eldsten er skeptisk til små hunder pga. dårlige erfaringer som liten, og den andre er ung og alt for voldsom, så løsslipp er ikke aktuelt for min del. Men hunder lærer mye å av å bare gå båndturer sammen også, uten hilsing. Kan jo hjelpe på usikkerheten til både din og min, å bli vant til hverandre under trygge omgivelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valentino Skrevet 3. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2017 På 2.9.2017 at 0:33 AM, Sprettballen skrev: Hvis du er interessert i å gå båndturer, så bor jeg i Sandnes. Har to whippeter. Eldsten er skeptisk til små hunder pga. dårlige erfaringer som liten, og den andre er ung og alt for voldsom, så løsslipp er ikke aktuelt for min del. Men hunder lærer mye å av å bare gå båndturer sammen også, uten hilsing. Kan jo hjelpe på usikkerheten til både din og min, å bli vant til hverandre under trygge omgivelser Ja vil gjerne det! Alt hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 3. September 2017 Rapporter Share Skrevet 3. September 2017 1 time siden, Valentino skrev: Ja vil gjerne det! Alt hjelper Jeg jobber natt, så er mye hjemme Når jeg jobber, så kan jeg som regel i 2-tiden +/-. Har en del fri også, da kan jeg hele dagene, så alt etter hva som passer for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts