Katharina Skrevet 6. August 2017 Rapporter Share Skrevet 6. August 2017 Når tid er det best i løpetid syklusen til tispene å stilles ut? Har det noe å si? Tenkte på hormonene og sånn. Om det har noe å si på pels kvaliteten eller humøret eller noen annen grunn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. August 2017 Rapporter Share Skrevet 6. August 2017 Jeg stiller uavhengig av hvor jentene er i syklusen sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. August 2017 Rapporter Share Skrevet 6. August 2017 Mine tisper har alle sammen vært mest "på" når de har hatt løpetid, og da har de også gjerne vært best pelset også, men jeg stiller alltid uavhengig av pels og løpetid med mine tisper. Jeg har aldri merket stort til hormoner annet enn at de har vært litt ekstra på under løpetid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 6. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2017 Da kunne valget på hvem av jentene mine jeg melder på vært lettere å velge når alle går i samme klasse men kun meg som handler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts