Mini Skrevet 31. Desember 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Desember 2017 22 timer siden, Poter skrev: Grattis med 2 års dagen! Takk Siter
Anni Skrevet 6. Januar 2018 Rapporter Skrevet 6. Januar 2018 Åhh?? Møtte en basenji en gang og han var nydelig❤ Det er Cleo også! Hvis en liten hund noen gang blir aktuelt for meg kommer basenji i vurderingslista! ?? Siter
Mini Skrevet 7. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 21 timer siden, Anni skrev: Åhh?? Møtte en basenji en gang og han var nydelig❤ Det er Cleo også! Hvis en liten hund noen gang blir aktuelt for meg kommer basenji i vurderingslista! ?? Takk det er en herlig rase ja,Cleo er så rolig,snill og kosete, veldig "enkel" hund, glad i alt og alle Jeg er vant til papillon og pomeranian og det er utrolig deilig å ha en hund som ikke bjeffer! Siter
Raksha Skrevet 7. Januar 2018 Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 43 minutes ago, Mini said: Takk det er en herlig rase ja,Cleo er så rolig,snill og kosete, veldig "enkel" hund, glad i alt og alle Jeg er vant til papillon og pomeranian og det er utrolig deilig å ha en hund som ikke bjeffer! Jodler hun? Elsker jodling Siter
Mini Skrevet 7. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 21 minutter siden, Raksha skrev: Jodler hun? Elsker jodling Ja,hun gjør det når hun blir glad Siter
Raksha Skrevet 7. Januar 2018 Rapporter Skrevet 7. Januar 2018 Just now, Mini said: Ja,hun gjør det når hun blir glad Herlig Kasko jodler ganske mye - han var taus lenge etter at Hottie døde, men nå har han begynt igjen, endelig Siter
Anni Skrevet 8. Januar 2018 Rapporter Skrevet 8. Januar 2018 15 timer siden, Mini skrev: Takk det er en herlig rase ja,Cleo er så rolig,snill og kosete, veldig "enkel" hund, glad i alt og alle Jeg er vant til papillon og pomeranian og det er utrolig deilig å ha en hund som ikke bjeffer! Hun er fin? Er nok deilig å ha en stille hund ja Selv om jeg syns det er greit når hunden varsler om det kommer noen? Siter
Mini Skrevet 27. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2018 Cleo ble champion på 1.forsøk i dag i LetohallenHun ble også BIM N UCH NJV-16 Doberguard’s Cleopatra Starwalker 7 Siter
QUEST Skrevet 27. Januar 2018 Rapporter Skrevet 27. Januar 2018 5 timer siden, Mini skrev: Cleo ble champion på 1.forsøk i dag i LetohallenHun ble også BIM N UCH NJV-16 Doberguard’s Cleopatra Starwalker Gratulerer Siter
Mini Skrevet 28. Januar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2018 På 27.1.2018 at 11:02 AM, Siri skrev: Grattis 23 timer siden, QUEST skrev: Gratulerer Takk Her er hun sammen med oppdretteren sin og med broren sin som ble BIR 2 Siter
Recommended Posts