Hoppetussa Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 Har en Dalmatiner på 3 år som har hatt en vond rygg og bakpart etter at hun skled i en tunell på ag banen. Etter røntgen ble det påvist spondylose i L7S1, og i går var vi i Oslo for MRI undersøkelse. Her fant de ut at hun også har prolaps. Noen som har eid/kjenner hunder med prolaps, og gjerne noen som har operert? Sitter helt i ørska nå, har forstått att operasjonen ikke er noen sikkerhet for at de blir friske igjen, og at det er lang rehabilitering. All info settes stor pris på. Siri Siter
mokken Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 @ceccy hadde ikke Aiko prolaps i ryggen en gang? Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.