mokken Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 Lykke sin favoritt leke har gått ut av produksjon så eneste mulighet å få tak i er dersom butikker har et restlager liggende. Lurer derfor på om noen skulle komme over puppy kong squaker i str medium (gjerne turkis) om de kan være behjelpelig med å kjøpe og sende til meg? Siter
WelshenNemi Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 1 time siden, mokken skrev: Lykke sin favoritt leke har gått ut av produksjon så eneste mulighet å få tak i er dersom butikker har et restlager liggende. Lurer derfor på om noen skulle komme over puppy kong squaker i str medium (gjerne turkis) om de kan være behjelpelig med å kjøpe og sende til meg? Usikker på om det var puppy, men tror Anicura Bergen Sør hadde sånne i forrige uke. Var i alle fall Kong med pip mener jeg. 1 Siter
Nathalie_ Skrevet 3. Juli 2017 Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 https://www.amazon.co.uk/KONG-KC750-15-Squeaker-Medium/dp/B001THPFGC Disse? Isåfall tror jeg det fortsatt finnes både på ebay og Amazon 1 Siter
mokken Skrevet 3. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 3 timer siden, WelshenNemi skrev: Usikker på om det var puppy, men tror Anicura Bergen Sør hadde sånne i forrige uke. Var i alle fall Kong med pip mener jeg. Så flott! Det er en av de få plassene jeg ikke har sjekket i Bergensområdet, så da skal jeg stikke innom der. Takk for tips! 3 timer siden, Nathalie98 skrev: https://www.amazon.co.uk/KONG-KC750-15-Squeaker-Medium/dp/B001THPFGC Disse? Isåfall tror jeg det fortsatt finnes både på ebay og Amazon Yes! Har kun funnet i small på ebay og den er jeg redd for at hun sitter fast i halsen Takk for tips 2 Siter
mokken Skrevet 4. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2017 @WelshenNemi Anicura hadde 2 stk igjen i riktig størrelse, takk for tips 2 Siter
WelshenNemi Skrevet 4. Juli 2017 Rapporter Skrevet 4. Juli 2017 Akkurat nå, mokken skrev: @WelshenNemi Anicura hadde 2 stk igjen i riktig størrelse, takk for tips Så bra 1 Siter
Recommended Posts