Poter Skrevet 1. Juli 2017 Rapporter Skrevet 1. Juli 2017 Hvilken flytevest/redningsvest anbefaler dere til en labrador på ca 30 kg? Den skal brukes i kano og båt. Har vært og prøvd noen i dag og synes mange av dem er så klumpete og med dårlig passform. Stive er de også. Det ville vært fint om han kunne sitte og ligge i den også, han skal jo tross alt slappe av på tur og ikke stå der som en Teletubby. Siter
Cavalierflat Skrevet 1. Juli 2017 Rapporter Skrevet 1. Juli 2017 Jeg er veldig fornøyd med min fra Hööks. Kan både sittes og ligges med 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 1. Juli 2017 Rapporter Skrevet 1. Juli 2017 HAr brukt Hurrta sin til Niri. Kjøpt brukt så jeg vet ikke hvordan dem er nye Siter
Kokospaniel Skrevet 2. Juli 2017 Rapporter Skrevet 2. Juli 2017 Vi har kjøpt en billig en på Maritim, husker ikke merket. Funka helt utmerka og er ikke stor og klumpete. Mellom 200 og 300kr. 1 Siter
Poter Skrevet 2. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2017 13 timer siden, Cavalierflat skrev: Jeg er veldig fornøyd med min fra Hööks. Kan både sittes og ligges med Skal sjekke ut Hööks! Det eneste er at vi ikke har den butikken her og vil helst prøve på ham før jeg kjøper. 13 timer siden, lijenta skrev: HAr brukt Hurrta sin til Niri. Kjøpt brukt så jeg vet ikke hvordan dem er nye Prøvde Hurrta sin i går og den var veldig klumpete og uformelig. Passet ikke til Eine i det hele tatt. 1 time siden, Kokospaniel skrev: Vi har kjøpt en billig en på Maritim, husker ikke merket. Funka helt utmerka og er ikke stor og klumpete. Mellom 200 og 300kr. Maritim, hvilken butikk er det? 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 2. Juli 2017 Rapporter Skrevet 2. Juli 2017 KAn være han min er jo som ei brødfjæl på høykant. Men har intrykk av at endel vester er stive i starten for så å bli mykere etter litt bruk Siter
Poter Skrevet 2. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2017 1 time siden, lijenta skrev: KAn være han min er jo som ei brødfjæl på høykant. Men har intrykk av at endel vester er stive i starten for så å bli mykere etter litt bruk Hadde vært fint om de myknet opp litt, ja. Siter
Kokospaniel Skrevet 2. Juli 2017 Rapporter Skrevet 2. Juli 2017 @poter Maritim.no de har butikker ulike steder i landet, samt https://www.maritim.no/hundevest#content?size=24 Siter
Poter Skrevet 2. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2017 50 minutter siden, Kokospaniel skrev: @poter Maritim.no de har butikker ulike steder i landet, samt https://www.maritim.no/hundevest#content?size=24 Ser at de ikke har nordpå. Noen som har erfaring med NonStop sin vest? Siter
Poter Skrevet 3. Juli 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2017 Ble tipset om denne: http://eqdog.com/webshop/7-svoemmevest/29-pro-life-vest153/ Noen som har prøvd? Synes den ser ut til å gi veldig god bevegelighet, men hvor gunstig er det å ha en som bare dekker brystet og ikke går bak over ryggen? Siter
Recommended Posts