Hundenavn Skrevet 13. Juni 2017 Rapporter Skrevet 13. Juni 2017 Heisann! Vi skal etter all sansynlighet få oss ei Rottweilertispe på foravtale og i den sammenheng er jeg ute etter diverse utstyr.. har kikket litt rundt men klarer ikke å bestemme meg for hvilken hundeseng jeg skal kjøpe. Hunden er ca 43kg. har sett litt på biabed,men er veldig i tvil. Tror jeg helst vil ha en litt myk seng, helst i microfiber eller lignende med litt kant rundt. noen som har tips? regner med den mest blir til pynt, (sofaen) men vil ha en tilgjengelig i allefall Siter
borderen Skrevet 13. Juni 2017 Rapporter Skrevet 13. Juni 2017 Jeg synes dette norsk designede er fint: https://petsofnorway.no/butikk/soveplassen/pu-laer-1 også er jeg stoooor fan av Canelana, som også er norsk design. Største fordelen med Canelana er at det er ull som ikke lukter. Selv etter våte møkkete hunder har brukt senga er den helt luktfri. Siter
Hundenavn Skrevet 14. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2017 Takk for tips! Begge så veldig bra ut! Siter
Calina Skrevet 14. Juni 2017 Rapporter Skrevet 14. Juni 2017 Jeg digger Hunter sine senger. Noe stiv pris, men min ene har nå vart i 3 år her, med flere bikkjer i hus. De har en serie som er impregnert på en slik måte at alt preller av - helt genialt! Den jeg har, har og stått ute lenge uten å ha tatt skade av det. *s* Siter
Recommended Posts