jaktlykke Skrevet 12. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2017 Jeg stilte Storm i Vejen denne helgen og det ble en fin helg for oss Lørdagen ble det "bare" excellent på ham mens på søndagen fikk han det danske certet og ble dermed dansk utstillingschampion I tillegg ble han beste hann! Dommeren var skikkelig streng i bedømmelsen - av de 11 som var med var det kun Storm og to til som fikk CK. Storm trakk også det lengste strået og ble BIR Nå er hans fulle tittel N DK UCH NORD VCH AD Storm 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 13. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2017 Gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2017 Grattis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 13. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2017 Gratulerer!! "Unghunden" (2 1/2 år) min var også i Vejen i helgen og kom hjem med alt jeg kunne ønske meg ? Lørdag. Dommer: Rony Doedjins CACIB & BIM Søndag. Dommer: Lilliane De Ridder-Onghena CACIB & BIR NORD N DK SE NL CH NLjCH DKjV-15 KBHjV-15 AMSjV-15 Cherrybeau Jacen Solo. Nå mangler vi "bare" et CACIB etter desember i år.. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2017 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts