MichelleT93 Skrevet 12. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2017 Hei! Lurer på om hunden min, som fyller 1 år på torsdag, skal på kontroll snarest mulig, eller ved 15 mnd? For da vi var på 12ukerskontroll med ham fikk vi beskjed om å komme tilbake om et år, altså 15 mnd. Men hører mange si andre ting? Hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 12. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2017 15 mnd. Ett år etter siste vaksine. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichelleT93 Skrevet 12. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2017 2 timer siden, Sprettballen skrev: 15 mnd. Ett år etter siste vaksine. Takk! Var det jeg trodde :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 12. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2017 6 minutter siden, MichelleT93 skrev: Takk! Var det jeg trodde :-) I vaksineboka mi heter det unghundkontroll, noe som er mer passende enn ettårs-kontroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts