JTT Skrevet 11. April 2017 Rapporter Share Skrevet 11. April 2017 Eldste hunden har måttet fjerne et par jeksler, og dermed forsvinner plutselig ikke tannsteinen på ene siden av munnen av seg selv lenger. Jeg synes ikke tannpuss er så effektivt, og lurer på om noen har erfaring med ultralydtannbørste - er det "too good to be true" eller verdt pengene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 12. April 2017 Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 Verdt det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTT Skrevet 12. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 6 timer siden, mnika skrev: Verdt det Takk for svar Har du den for hund (Emmi-pet?) eller en for menneske (lurer på om denne kan funke også på hund: https://tannapoteket.no/produkt/tannborster/megasonex-elektrisk-tannborste)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 12. April 2017 Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 Eg har den for hund... men bruker den på meg sjøl Her er det ikkje hundane som har største behovet, men prøvde den på eine hunden her med litt tannstein.. Den forsvant mystisk raskt Forskjellen er at emmi-pet er heilt stille... Har ikkje sett/brukt menneskeversjonen Emmi-dent, men går utifra at den bråkar/ristar eller noke. Den du har linka til har eg aldri sett før, men det er nok berre å ta en telefon til dei som selger den og høyre om den lagar lyd/vibrasjon.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTT Skrevet 16. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2017 På 12.04.2017 at 9:05 PM, mnika skrev: Eg har den for hund... men bruker den på meg sjøl Her er det ikkje hundane som har største behovet, men prøvde den på eine hunden her med litt tannstein.. Den forsvant mystisk raskt Forskjellen er at emmi-pet er heilt stille... Har ikkje sett/brukt menneskeversjonen Emmi-dent, men går utifra at den bråkar/ristar eller noke. Den du har linka til har eg aldri sett før, men det er nok berre å ta en telefon til dei som selger den og høyre om den lagar lyd/vibrasjon.. Det med sjekke at det ikke er lyd/vibrasjon var et veldig bra tips - tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 17. April 2017 Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 Er det flere som har erfaringer med Emmi- Pet? Jeg kikket litt på tilbakemeldinger og de var ikke så voldsomt positive.. Er det virkelig Emmi -Pet'en som virker eller er det tannkremen/ hansken som tar mesteparten? De avbildede hundene i reklamene, har jo alle relativt lite tannstein og jeg ser ikke bort fra at mesteparten forsvant etter bruk av tannkrem/ hanske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 26. April 2017 Rapporter Share Skrevet 26. April 2017 På 17. april 2017 at 9:25 AM, QUEST skrev: Er det flere som har erfaringer med Emmi- Pet? Jeg kikket litt på tilbakemeldinger og de var ikke så voldsomt positive.. Er det virkelig Emmi -Pet'en som virker eller er det tannkremen/ hansken som tar mesteparten? De avbildede hundene i reklamene, har jo alle relativt lite tannstein og jeg ser ikke bort fra at mesteparten forsvant etter bruk av tannkrem/ hanske. Hanske? Eg fjerna den eine steinen som var på tanna på Lotta, kun ved å ha på litt tannkrem og så holde børsten inntil slik som på "reklamen" Når eg pussar mine egne tenner smører eg dei fint inn med tannkrem og holder børsta inntil alle tennene, og pussar over alle til slutt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts