tm100021 Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Hei! Noen som har plass meg, en bichon havanais, en borzoi og et stort bur? Begge bikjene går fint med andre hunder, og det er snakk om exporama(lørdag) hvis du hadde hatt plass så send meg PM eller skriv her eller no, kan også ringe/sende sms Bor i andebu(kan komme meg til steder rundt om i vestfold uten problemer) Takk Lill 40486345 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Er det neste helg?Eller førstkommende helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Førstkommende helg. er forresten med å betale bensin da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 31. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Førstkommende helg. er forresten med å betale bensin da. Du kunne ha sittet på med meg men jeg skal bare innover søndag denne helgen.Jobber Lørdag desverre:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2006 Vet om maange som skal på Søndag:p men men;) får nok ordnet det... Takk any way;) Er forresten ikke så keen på å dra på utstilling.. Gjør det bare pga at det er påmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar