Guest Snusmumrikk Skrevet 8. April 2017 Rapporter Share Skrevet 8. April 2017 17 timer siden, Silyeah skrev: Jeg har beardis og jeg tror issus med lyd er overdrevent. Det eneste han bjeffer på er når det kommer biler her. Det er irriterende, vi hører bilen liksom, han trenger ikke å si ifra om det ? Ingen av beardisene jeg har kjent har bjeffa spesielt mye på lyder (jo, en, han var ekstrem på bjeffing på lyder, men det var nok er individ), problemet er vel heller at de kan være redde for lyder. Skudd, torden, raketter, kjeler som detter i gulvet osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. April 2017 Rapporter Share Skrevet 8. April 2017 Som labradoreier blir jeg bestandig rimelig "whiplash" av flatcoats... De er så sinnsykt høyt oppe og langt langt vekk, at jeg ikke forstår de. Det er iallefall en hunderase jeg har dårlig kjemi med [emoji14] Imens jeg som flateier ikke forstår meg helt på labbiser [emoji38] Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts