AussieAllTheWay Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 Strikker (og tover) pannebånd på bestilling. De er strikket i alpakka/ull blanding, klør ikke og er tovet litt. Str. er normal dame. 180,- inkludert porto. send mail til oona @ aussieboxy.com eller PM (evnt. let meg opp på fb) Skal forhåndsbetales på konto eller vipps Fargesammensetning bestemmer du selv- legger ved noen bilder til inspirasjon Har også noen som er ferdigstrikket Se nederst i posten Her er fargene jeg har inne nå. (pluss oransje) Disse 4 på bildene under er til salgs 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 3 timer siden, AussieAllTheWay skrev: Strikker (og tover) pannebånd på bestilling. De er strikket i alpakka/ull blanding, klør ikke og er tovet litt. Str. er normal dame. 180,- inkludert porto. send mail til oona @ aussieboxy.com eller PM (evnt. let meg opp på fb) Skal forhåndsbetales på konto eller vipps Fargesammensetning bestemmer du selv- legger ved noen bilder til inspirasjon Har også noen som er ferdigstrikket Se nederst i posten Her er fargene jeg har inne nå. (pluss oransje) Disse 4 på bildene under er til salgs Vil gjerne kjøpe det nederste. Har sendt deg en pm på FB 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 13. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 3 minutes ago, KristinR said: Vil gjerne kjøpe det nederste. Har sendt deg en pm på FB Supert- da fjerner jeg bildet fra start innlegget Håper du blir fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts