SFX Skrevet 5. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2017 Jeg selger en turkis Greyhound beauty-kam. Jeg har prøvd den to-tre ganger på mine to hunder, uten å bli fortrolig med den - jeg trenger et håndtak for å føle at jeg har godt grep og arbeidskomfort i pelsstellet. Siden dette er en dyr kvalitetskam, tenker jeg at den gjør seg bedre hos noen som vil verdsette den for de kvalitetene den har. Nypris er 490 kroner, og jeg vil ha 300 kroner for den Kjøper dekker porto, om ikke overlevering kan ordnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2017 Litt OT: men hvorfor kalles den en greyhoundkam? Greyhounder bruker vel ikke slike? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 5. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2017 Akkurat nå, Krutsi skrev: Litt OT: men hvorfor kalles den en greyhoundkam? Greyhounder bruker vel ikke slike? Det er produsenten Der jeg har kammen fra, så har de 17 ulike kammer av merket Greyhound. Denne var altså kjøpt inn til bruk på berner sennenhund. Taggene er cirka 3 cm lange, det er en grov og en fin side, og selve kammen er drøye 19 cm lang. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts