Wachita Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Skrevet 5. Februar 2017 Er det noen av dere som logger treningen her? Nå som jeg sitter hjemme og ikke klarer å gå så mye tur, så vil jeg prøve å lage en liten logg får å trene mer med hundene, og ha litt mer struktur på treningen. Hvordan logger dere treningen, og hvordan får dere struktur på en treningsøkt? Og har dere noen tips til trening vi kan gjøre inne? Siter
simira Skrevet 5. Februar 2017 Rapporter Skrevet 5. Februar 2017 Her er en gammel tråd om det: Jeg har flere påbegynte treningslogger, men er ikke så god på å følge opp. Jeg har en noenlunde plan i hodet for de fleste treningsøktene, men ikke veldig god på struktur egentlig. Siter
Wachita Skrevet 5. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2017 Akkurat nå, simira skrev: Her er en gammel tråd om det: Jeg har flere påbegynte treningslogger, men er ikke så god på å følge opp. Jeg har en noenlunde plan i hodet for de fleste treningsøktene, men ikke veldig god på struktur egentlig. Takk! Fikk ikke den opp når jeg søkte nå! Siter
Recommended Posts