Gå til innhold
Hundesonen.no

Ozzy efit

Ozzy
 Share

Recommended Posts

Lite spennende dag, men sånn blir det med valp og krykke :lol:

Dagen starter sånn halvt ti, vært ute og tissa og Iraia er fortsatt trøtt  

DSC_1177.JPG

En time seinere lager jeg frokost mens barna biter hverandre. 

DSC_1189.JPG

Iraia later som at hun ikke prøvde å dra ut genseren når jeg snur meg for å se hva hun driver med.. (ja pappesken får litt juling innimellom) 

DSC_1193.JPG

Så skal vi avgårde til noen butikker også til en venninne  

DSC_1201.JPG

Litt over ett er vi fremme hos venninna,  jeg har med ting som distraherer valpen fra å spise opp leiligheten hennes. 

DSC_1202.JPG

Slitsom på besøk! 

Snapchat-1298729379.jpg

Veeldig slitsomt. 

Snapchat-1556428164.jpg

Halv fem fikk jeg melding fra gubben som lurte på hvor vi var. Hadde glemt tiden litt, og jeg var drit sulten så bestilte en pizza og heiv meg i bilen. 

DSC_1203.JPG

Damir synes det er kjipt at valpen er tilbake :lol: han trodde vel en liten stund at hun var sendt i retur. 

DSC_1211.JPG

Så sneik vi oss opp siden valpen var sliten og fikk spilt noen timer.  Blitt lite spilling etter hu kom i hus :P

DSC_1204.JPG

Pirajaen sov søtt (og behagelig) når vi rusla ned for å se på tv.  IMG_20170201_220628_270.jpg

Så var det litt kveldskos og farmen 

DSC_1213.JPG

Før det var ut og tisse før natta

Snapchat-214484540.jpg

• Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...