lykkelig Skrevet 28. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2017 Noen som vet om en effektiv metode å bli kvitt forventnings bjeffing under trening/ konkurranse? Det blir bare verre og verre og det skjer mellom øvelser. Jeg har prøvd å holde i halsbånd og hysje blir bare verre av det. Jeg får trekk av det bedre å dekke mellom hver øvelse da slik at hunden vet at den er på jobb sier dommeren. Men det vil vel bli tatt som trening under konkurranse? Kanskje jeg rett og slett bare skal overse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2017 Jeg vet ikke hvor effektiv denne metoden er over tid, og mulig du må henke innhunden jevnlig, men denne metoden lærte jeg på seminar med Maren teien og Jørgen Rørvik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 29. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2017 Denne følger jeg ass, min er helt dust på sånt. Alt som ikke er under kommendo eller for lenge mellom komando = lyd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lykkelig Skrevet 29. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2017 Den metoden skal testes ut. Jeg har jo draleke som belønning og etter felles sitten Igår hoppet hun opp og ville ha dra lek med båndet sitt. Godt mulig at det ligger noe her ja at jeg har dratt henne opp. Har vurdert at hun skal få sitte og se at andre trener inne i hallen i rundt henne mens hun skal være rolig. Fint å høre at andre sliter med bjeff også det er bare helt forferdelig. Det kommer mellom øvelsene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts