Raksha Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Gjelder dette enda for å få hund hjem fra Sverige? Altså behandle med to kurer med minst en dags mellomrom og så hver 28. dag? Siter
Turb Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Ja eller du kan ta en tablett i Sverige 120 - 24 timer før innreise til Norge. Da helst så nære 24 timer som mulig 1 Siter
Wilhelmina Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Ja, jeg forstår det sånn at denne fortsatt gjelder. Hos min veterinær har det forøvrig aldri vært de to første pillene med én dags mellomrom, men på dagen fem dagers mellomrom. Så det kan være greit å sjekke opp for sikkerhets skyld. 1 Siter
jaktlykke Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Dette er sakset fra mattilsynet og gjelder pr januar 2017:http://www.mattilsynet.no/dyr_og_dyrehold/reise_med_kjaledyr/veileder_slik_reiser_du_med_kjaledyret_ditt/alle_hunder_som_kommer_til_norge_skal_vaere_behandlet_mot_revens_dvergbendelorm.7135 Siter
Raksha Skrevet 19. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Takk! De jeg passer hund for har campingvogn rett over grensen, og må reise langt for å finne veterinær i Sverige. Men da funker 28dagersbehandlingen enda Siter
Turb Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Akkurat nå, Raksha skrev: Takk! De jeg passer hund for har campingvogn rett over grensen, og må reise langt for å finne veterinær i Sverige. Men da funker 28dagersbehandlingen enda Det er en del veterinærer i Sverige som har bilen som kontor og møter deg der du trenger det altså. Så verdt å sjekke litt rundt i området der de er Siter
Raksha Skrevet 19. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Akkurat nå, Turb skrev: Det er en del veterinærer i Sverige som har bilen som kontor og møter deg der du trenger det altså. Så verdt å sjekke litt rundt i området der de er De reiser hver helg i snøscootersesongen, så garantert enklere og billigere med langvarig behandling vil jeg tro? Siter
Turb Skrevet 19. Januar 2017 Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Akkurat nå, Raksha skrev: De reiser hver helg i snøscootersesongen, så garantert enklere og billigere med langvarig behandling vil jeg tro? Ja, da er det nok det Siter
Raksha Skrevet 19. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2017 Eller dumpe damen her 1 Siter
Recommended Posts