Gå til innhold
Hundesonen.no

Klubb

Wanderlust

Recommended Posts

Jeg har ikke fornyet medlemskapene i et par av hundeklubbene så nå er jeg bare medlem i Norsk Belgisk Fårehundklubb,Hokksund og omegn hundeklubb og NKK.

Skal melde meg inn i Oslo og omegn dressurklubb i morgen tenkte hjeg.Og NRH når pelstrynet har roet seg såpass at vi har en skikkelig innkalling selv med andre firfotinger tilstede.

Edit:glemte å svare.Jeg har gått/skal gå på kurs hos canis hundeskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKK, NKKU, Bergen selskaps og brukshundklubb, norsk retrieverklubb, retrieverklubben i vest, bergen agilityklubb og norsk newfoundlandshundklubb.

Også er jeg snart medlem i norsk aussieklubb (er ikke de sammensveisa med kelpieklubben?) og nordhordaland hundeklubb.. kanskje jeg glemte noen her.

Har ikke vært deltaker på kurs siden jeg var 7 år gammel, men jeg skal gå kurs med canis og fjellanger hundeskole når det kommer noe i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKK, NKKU, Bergen selskaps og brukshundklubb, norsk retrieverklubb, retrieverklubben i vest, bergen agilityklubb og norsk newfoundlandshundklubb.

Også er jeg snart medlem i norsk aussieklubb (er ikke de sammensveisa med kelpieklubben?) og nordhordaland hundeklubb.. kanskje jeg glemte noen her.

Har ikke vært deltaker på kurs siden jeg var 7 år gammel, men jeg skal gå kurs med canis og fjellanger hundeskole når det kommer noe i nærheten.

Aussieklubben er slått sammen med klubben for Australian Cattle Dog. Ikke Kelpie.

Marianne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...