Gå til innhold
Hundesonen.no

Klubb

Wanderlust

Recommended Posts

Skrevet

Er ikke medlem noen steder for øyeblikket. Har vært medlem i Steinkjer hundeklubb, men det passer seg litt dårlig nå som vi bor i Bodø ;) . Skal melde oss inn i Norsk retriever klubb.

Skrevet

Jeg er medlem av NKK, NKKU, NTK, ISWTK og Stovner Hundeklubb.

Jeg har trent i stovner hundeklubb i 1 1/2år og trener det meste der.

Har tenkt å melde meg inn i Flateby hundeklubb nå også :)

Skrevet

Er medlem i NKK, Norsk Schäferhundklubb og da underklubben Team Nordenfjeldske.. :) Det var der vi gikk på valpekurs...

Skrevet

Jeg har ikke fornyet medlemskapene i et par av hundeklubbene så nå er jeg bare medlem i Norsk Belgisk Fårehundklubb,Hokksund og omegn hundeklubb og NKK.

Skal melde meg inn i Oslo og omegn dressurklubb i morgen tenkte hjeg.Og NRH når pelstrynet har roet seg såpass at vi har en skikkelig innkalling selv med andre firfotinger tilstede.

Edit:glemte å svare.Jeg har gått/skal gå på kurs hos canis hundeskole.

Skrevet

Jeg er medlem i Nkku, Asker hundeklubb, Drammen brukshundklubb og Rykkin hundeklubb..

Jeg har i tilegg gått kurs på Canis hundeskole og Hund i fokus.

Skrevet

Medlem av HOHK(Hamar og Omegn HundeKlubb) NBSK(Norsk Berner Sennen Klubb) avd. Hedmark/Oppland(har puddel da, men :)) og NKKU.

Skrevet

Er med i NKK og Nidaros Brukshundklubb.

Har gått kurs flere steder men synes så langt at kursene som brukshundklubben har hatt har vært best :)

Skrevet

NKK, NKKU, Bergen selskaps og brukshundklubb, norsk retrieverklubb, retrieverklubben i vest, bergen agilityklubb og norsk newfoundlandshundklubb.

Også er jeg snart medlem i norsk aussieklubb (er ikke de sammensveisa med kelpieklubben?) og nordhordaland hundeklubb.. kanskje jeg glemte noen her.

Har ikke vært deltaker på kurs siden jeg var 7 år gammel, men jeg skal gå kurs med canis og fjellanger hundeskole når det kommer noe i nærheten.

Skrevet

Jeg er medlem i NKK og sør-rogaland brukshund klubb. Jegskal begynne på klikkerkurs i siddis hundeskole og så skal jeg begynne på ag-kurshos SbK :)

Skrevet

NKK, NKKU, Bergen selskaps og brukshundklubb, norsk retrieverklubb, retrieverklubben i vest, bergen agilityklubb og norsk newfoundlandshundklubb.

Også er jeg snart medlem i norsk aussieklubb (er ikke de sammensveisa med kelpieklubben?) og nordhordaland hundeklubb.. kanskje jeg glemte noen her.

Har ikke vært deltaker på kurs siden jeg var 7 år gammel, men jeg skal gå kurs med canis og fjellanger hundeskole når det kommer noe i nærheten.

Aussieklubben er slått sammen med klubben for Australian Cattle Dog. Ikke Kelpie.

Marianne :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...