Sinsha Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Hei sann, Jeg har hatt min Jack Russell i over 1 og et halvt år. Han har vært en super hund med mye energi, jeg går 3-4 turer hver dag, han har mye energi til alt egentlig, Jeg har ikke hat noen problemer med han siden jeg fikk den men plutselig noen måneder begynte den å flekke av tenner til meg hvis jeg klør han eller stryker han på hode, Jeg fikk vite av kjøper at når jeg hentet den at de var viktig å vise hvem som sjefen hvis han blir sint eller prøver seg å tøffe seg. at han prøver å markere hvem som er sjefen. Jeg har mine teorier hva som er problemet, er at han er i pubertet alder mellom 1-2 år. Så tenkte å spørre litt her hva dere tror som er problemet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 11. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2017 Skjer det hver eneste gang du klapper han på hodet, eller kun i visse situasjoner? (Hvilke?) Hva gjør du når han knurrer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts