Gå til innhold
Hundesonen.no

Chinese crested-valper?


Corvuscanis
 Share

Recommended Posts

Hørt med de. Fått svar fra 2 og de andre ingen respons på  snart  en mnd. Mulig jeg er litt utolmodig, men synes det ikke virker så lovende når kommunikasjon skal ta så lang tid.

De to som svarte var veldig positive, det var en til som som svarte og var positiv, men hørte aldrig noe mer, noe jeg synes er litt rart.

 

derfor føler jeg at jeg må utvide horisonten litt. ? Titter på svenske oppdrettere, men synes det er litt kjedelig om jeg må reise til langt nord innenlands i sverige. Selvom jeg ville gjort det

Den var veldig kort den lista på CCklubben sin side, men tusen takk for svar ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne Lotte skal ha kull om ikke så alt for lenge vet jeg. Kennel Eventyrvannet, holder til på Auli like ved Rånåsfoss :) Jeg kan gå god for hennes hunder i alle fall - gode, snille CC'er som er mer sosiale enn hva jeg er vant til at rasen er. Valpene vokser opp med to større raser, og de to foregående kullene fra Lotte har gitt flere herlige valper synes jeg. Husker ikke i farten hvem hun skal ha kull på, men jeg mener det er Maja i alle fall. Maja er en kjærlig og god hund som jeg liker veldig godt. Trinity er også en stor favoritt hos meg - jeg kidnapper henne gjerne :P 

http://www.kennel-eventyrvannet.com/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...