Corvuscanis Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Noen som vet om noen som har planlagt valper som vil være leveringsklare til våren av rasen chinese crested?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Har du hørt med raseklubben?☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 5 minutter siden, Corvuscanis skrev: Noen som vet om noen som har planlagt valper som vil være leveringsklare til våren av rasen chinese crested?:) http://www.norskccklubb.no/?page_id=175 Send en mail til de forskjellige ippdretterne og hør☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvuscanis Skrevet 10. Januar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Hørt med de. Fått svar fra 2 og de andre ingen respons på snart en mnd. Mulig jeg er litt utolmodig, men synes det ikke virker så lovende når kommunikasjon skal ta så lang tid. De to som svarte var veldig positive, det var en til som som svarte og var positiv, men hørte aldrig noe mer, noe jeg synes er litt rart. derfor føler jeg at jeg må utvide horisonten litt. ? Titter på svenske oppdrettere, men synes det er litt kjedelig om jeg må reise til langt nord innenlands i sverige. Selvom jeg ville gjort det Den var veldig kort den lista på CCklubben sin side, men tusen takk for svar ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Da så☺ Ja muligens en kan finne noen private som venter valper. ☺ kjenner desverre lite til rasen☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Min venninne Lotte skal ha kull om ikke så alt for lenge vet jeg. Kennel Eventyrvannet, holder til på Auli like ved Rånåsfoss Jeg kan gå god for hennes hunder i alle fall - gode, snille CC'er som er mer sosiale enn hva jeg er vant til at rasen er. Valpene vokser opp med to større raser, og de to foregående kullene fra Lotte har gitt flere herlige valper synes jeg. Husker ikke i farten hvem hun skal ha kull på, men jeg mener det er Maja i alle fall. Maja er en kjærlig og god hund som jeg liker veldig godt. Trinity er også en stor favoritt hos meg - jeg kidnapper henne gjerne http://www.kennel-eventyrvannet.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts