SAGA Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Skrevet 8. Januar 2017 Trenger noen raske råd. Er det kokte ris som er best ved diaré? Evnt andre ting man normalt har i huset? Har vært velsignet m dyr uten mageproblemer, så har ikke noe medisin i huset. Det er ikke så ille at vi flyr ut og inn hele tiden, men oftere enn vanlig. Og det er bare suppe. Mistenker at det var noe han fikk i seg igår. Siter
Guest Maries Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Skrevet 8. Januar 2017 Pleier å gi biola om jeg ikke hatt zolac God bedring ? Siter
Krimman Skrevet 8. Januar 2017 Rapporter Skrevet 8. Januar 2017 Jeg gav cultura, og det ble heelt feil! Dyrlegen sa unngå melkeprodukter til meg, da vi hadde kraftig diaré i sommer. Ble bedre da jeg sluttet med det men vet ikke om det samme gjelder biola da. Det som fungerte til oss: Faste en dag, så gi forsiktig små mengder feks kokt kylling. Samt zoolac. Hvis du ikke har noe i hus nå ville jeg fastet og så kjøpt zoolac /kylling i morgen. Hjalp raskt på min God bedring! 1 Siter
SAGA Skrevet 8. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2017 24 minutter siden, Maries skrev: Pleier å gi biola om jeg ikke hatt zolac God bedring ? Siter
Mud Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Skrevet 9. Januar 2017 Biola har alltid fungert gull her. Jeg har aldri gitt Zoolac. Prøver alltid biola først og det har fungert hver gang. Siter
Heidihj Skrevet 9. Januar 2017 Rapporter Skrevet 9. Januar 2017 Har hatt hund med mye mageproblemer. Biola, fiskeboller og avkok av ris fikk hun mye av ved dårlig mage. Fungerte stort sett greit. Zoolac har jeg brukt om førstnevnte ikke fungerte. Har hatt noen runder med malamutene også etter samlinger og løp i trekkhundmiljøet. Da har Zoolac vært redningen! Siter
Recommended Posts