Poter Skrevet 22. Desember 2016 Rapporter Skrevet 22. Desember 2016 Øvelse: Se i kameraet! Åh, hvorfor har jeg ikke lært inn dette før?! At hunden kan sitte sammen med deg og se mot kameraet uten masse lokking og luring eller truing, må jo være så praktisk! Ikke minst trivelig! Perfekt nå før alle julebildene skal taes, eller? 3 Siter
tutle Skrevet 23. Desember 2016 Rapporter Skrevet 23. Desember 2016 Prøv å si dere ikke jukser da 2 Siter
Guest *Kat84* Skrevet 23. Desember 2016 Rapporter Skrevet 23. Desember 2016 11 timer siden, tutle skrev: Prøv å si dere ikke jukser da Jeg har ikke sjans til å jukse sånn, for ball og pinne er det morsomste Sjef vet, så det hadde blitt vilt blikk, og mye nærbilder av hvordan snuta ser ut inni Siter
WelshenNemi Skrevet 23. Desember 2016 Rapporter Skrevet 23. Desember 2016 Må se om vi får prøvd litt en annen dag. Kan bli interessant 1 Siter
tutle Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 14 timer siden, *Kat84* skrev: Jeg har ikke sjans til å jukse sånn, for ball og pinne er det morsomste Sjef vet, så det hadde blitt vilt blikk, og mye nærbilder av hvordan snuta ser ut inni Impulskontroll ( ) Siter
Guest *Kat84* Skrevet 24. Desember 2016 Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 5 timer siden, tutle skrev: Impulskontroll ( ) Jai ikke forstå.... Sjef ønsker seg fremmedordbok til jul. Eventuelt bare en ordbok Video får komme etter hvert på denne. Tiden løp helt fra meg i går også Siter
Poter Skrevet 24. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Desember 2016 Rakk heller ikke å trene i går, så denne må jeg ta en annen dag. Kanskje det går an å få en blid hund på bildet sammen med meg 2 Siter
Recommended Posts