Justisia Skrevet 17. Desember 2016 Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 link NØTTERØY (NRK): Tirsdag 13. desember gikk to schæfere til angrep på en dvergpincher på Nøtterøy. Livet til pincheren kunne ikke reddes. Siter
simira Skrevet 17. Desember 2016 Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 Ingen av hundene i bånd, og ingen av dem burde vært løse, tydeligvis... Også "hva hvis det var barnebarna", da. Tragisk er det uansett. Siter
QUEST Skrevet 18. Desember 2016 Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 Ja, ingen av hundene var i bånd men 'rettferdigjør' det at schæferene drepte den mindre hunden? 1 Siter
simira Skrevet 18. Desember 2016 Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 1 time siden, QUEST skrev: Ja, ingen av hundene var i bånd men 'rettferdigjør' det at schæferene drepte den mindre hunden? Selvfølgelig ikke, det sa jeg vel ikke heller? Siter
QUEST Skrevet 19. Desember 2016 Rapporter Skrevet 19. Desember 2016 På 18. desember 2016 at 0:38 PM, simira skrev: Selvfølgelig ikke, det sa jeg vel ikke heller? Nei, ikke direkte Mulig jeg overtolket innlegget ditt men jeg syns stadig det mer eller mindre åpent hintes til, at har du ikke hunden i bånd, så får du skylde deg selv, hvis den blir skadet/ drept. Siter
Recommended Posts