Gå til innhold
Hundesonen.no

Kreft i lymfekjertlene, cellegift?


litchi
 Share

Recommended Posts

Jeg tenkte å komme med en oppdatering på vår sak. Vi prøvde å operere bort kulen, men misslyktes fordi kulen satt i midt inne i skuldermusklaturen. Det hadde vært en ganske omfattende operasjon å gjennomføre, mulig ikke gjennomførbar og siden Litchi har HD så ville jeg ikke svekke frontpartiet hennes også.

Jeg valgte at hun heller skulle få ha et bra liv så lenge hun kunne og droppa noe behandling. Det var et vanskelig valg. Jeg var usikker på hvor lenge hun hadde igjen å leve og bekymret meg mye. Nå nesten 2,5 år siden vi fant ut at hun hadde kreft lever hun fortsatt i beste velgående. Hun er fortsatt den samme hunden og jeg merker ikke noe til at hun har kreft. Hun var nylig på tannrens der jeg fikk de til å ta blodprøver på alt vetrinæren trodde kunne påvirkes av kreften, for å kunne se om noe var unormalt. Alle prøvene var innenfor normalen. Jeg føler meg veldig heldig som fortsatt har hun i livet mitt ❤️ Jeg skal ikke holde hun i live for min egen del, og har hun vondt skal hun få slippe, men enn så lenge så har hun det supert ❤️

Endret av litchi
  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk at hun fortsatt er i fin form! Håper hun dør med de og ikke av de ❤️ Midas, tolleren min, hadde også mastcelletumorer. Vi fjernet de etterhvert som de kom, de var på ukompliserte steder å fjerne og av en alvorligere grad, men jeg valgte ingen cellegift, og en periode gikk han på kortison, men han hadde så mye bivirkninger av det at jeg valgte å ta han av alt av medisiner og få ha det så bra som han kunne den siste tiden. Jeg synes det er vanskelig å la hunden min gå igjennom en såpass hard behandling når den ikke er i stand til å forstå, eller varsle om smerter og ubehag ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...