Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Hvilke spørsmål føler du du ikke har fått besvart, Ulvinne?

Hvorfor det ikke er lov og nevne andre forumer?

Og hvorfor kom dere på spionasje tur til xxxxx egentlig? Trodde du at du skulle få snike til deg litt bakgrunnsinfo?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det ikke er lov og nevne andre forumer?

Og hvorfor kom dere på spionasje tur til xxxxx egentlig? Trodde du at du skulle få snike til deg litt bakgrunnsinfo?;)

Visste ikke det var noe bakgrunnsinfo, i så fall hadde man vel stilt seg litt annerledes. Har dette en opprinnelse i noe altså?

Det er ikke tillatt å nevne andre forum av reklame-hensyn, enkelt og greit. Ser du andre det blir reklamert for noenting noe sted på Sonen overhodet? Enn så lenge er Sonen reklamefritt og det tror jeg mange er glade for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke det var noe bakgrunnsinfo, i så fall hadde man vel stilt seg litt annerledes. Har dette en opprinnelse i noe altså?

Det er ikke tillatt å nevne andre forum av reklame-hensyn, enkelt og greit. Ser du andre det blir reklamert for noenting noe sted på Sonen overhodet? Enn så lenge er Sonen reklamefritt og det tror jeg mange er glade for ;)

Javisst! Hvis jeg hadde laget et stort blinkende banner som det stodxxxxxx.compå.. Så hadde jeg skjønt det. Men ikke hvis det bare blir nevnt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst! Hvis jeg hadde laget et stort blinkende banner som det stodxxxxxx.compå.. Så hadde jeg skjønt det. Men ikke hvis det bare blir nevnt..

Er det noen grunn til at dere føler dere må bruke andre fora for å markedsføre dere og få medlemmer enn måter feks Hundesonen benytter seg av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal du skrive navnet da? Du har skjønnt vårt svar nå tror jeg? Virker som du har utrolig vanskelig og forstå dette.

INGEN REKLAME PÅ HUNDESONEN. Ble det lettere nå?

Vi har aldri reklamert på Canis. Om noen har gjort det på våre vegne vet jeg ikke.

Nå stenger jeg dette emnet siden du har fått svar på spørsmålet ditt mange ganger.

Nå fortsetter du kun for og provosere.

Hundesonen er privateid og har dermed sine regler. Om du motsetter seg dette står du fritt til å forlate nettstedet. Ytterligere startete tråder ang emnet vil bli stengt og medføre advarsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...