OleM Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Skrevet 12. Desember 2016 Hei. Jeg har lyst til å tilby meg å passe hunder når eier f.eks er på ferie eller av noen grunn ikke har mulighet til å ha hunden sin en stund. Hvordan bør jeg gå frem for å finne folk som trenger hundepasser? Finnes det noe nettsted/forum der folk legger ut forespørsler om hundepassere eller noe? Kan godt tenke meg at det er mange som kunne ønske seg hundepasser i ny og ne men veit ikke hvordan jeg skal få til å finne dem. Bor i Molde. Siter
simira Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Skrevet 12. Desember 2016 Sjekk ut finnenhundepasser.no, vår faste hundepasser til ridgebacken fant vi der. Du kan jo også ta kontakt med hundeklubben (Romsdal hundeklubb). Siter
Kaja Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Skrevet 12. Desember 2016 Ta kontakt med dyrebutikken i Molde Siter
Shlush Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Skrevet 12. Desember 2016 Du kan alltids legge ut en annonse på vår (romsdal hundeklubb) sin åpne facebookgruppe. evt i gruppen "vi som har hund i molde og omegn" :-) Siter
Annik Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Skrevet 12. Desember 2016 Finnes en gruppe som heter "vi med hund i Kristiansund" også, på Facebook. Ligger jo såpass nærme at det kan være lurt å legge ut der også Siter
mokken Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Skrevet 12. Desember 2016 En venninne av meg har registrert seg her http://www.hjemmekennel.no/ekstra-inntekt-hundepass Siter
Recommended Posts