Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
1 time siden, Siri skrev:

Og jammen fikk ikke Talli prøve et bittelite søk også :D 

Hun er jo litt på fjusk hun da, ettersom hun er godkjent B-rundering før min interesse forsvant :P 

Men hun husket gamle kunster og både fant-meldte og påviste (og gjor det hun ikke fikk lov til før - attakkere figurant med susser når det var belønningstid :lol: )

Skrevet
1 minutt siden, JeanetteH skrev:

Hun er jo litt på fjusk hun da, ettersom hun er godkjent B-rundering før min interesse forsvant :P 

Men hun husket gamle kunster og både fant-meldte og påviste (og gjor det hun ikke fikk lov til før - attakkere figurant med susser når det var belønningstid :lol: )

Hun visste utmerket godt hva hun drev med, hun der ja - og gamle damer har lov til å gjøre ting de ikke får lov til, de :D Leverposteisusser over hele ansiktet var jo baaaare kos :lol: 

Willy fikk selvsagt også leke med tante Jeanette :D 

• Like 2
Skrevet

Her kommer gårsdagens, gjennomført i dag. Hadde ikke medhjelper tilgjengelig, så ble sitt og bli. Hadde akkurat ropt da filmen starter. Tror ikke vi skal ut på menneskejakt med det første :lol: men artig og ha prøvd ut. Da vet jeg at vi skal teste dette litt mer neste gang vi har turfølge :) 

• Like 6
Skrevet

Her kommer film fra luke 2 med Eine. Jeg var alene, så jeg satte ham i bli ute. Siden jeg har en skadet fot, fikk jeg ikke gått så langt, så tror ikke han rakk å skru på nesen, men morsomt var det likevel :)

• Like 3
Skrevet

Det var først i dag at jeg hadde tilgang på figuranter, så derfor kommer det video fra denne kanten først i dag. :)

Det var riktignok både vind, sne og mørkt, så kvaliteten er deretter...

Vi tok lavinevarianten: finne folk under sneen. :)

• Like 4