Baby Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Jeg skal sansynligvis sammen med Cavkooik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Jeg må se om jeg får rotet meg dit da Men vet ikke helt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Hihi, jeg skal dit!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Jeg skal Tar kanskje med bikkja også, for litt sosialisering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingerlise Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Vem er det som skal arangsere der? Dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2006 Jeg skal dit å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 30. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2006 Vem er det som skal arangsere der? Dato? collieklubben om jeg ikke tar helt feil jeg kommer sikkert uten hund denne gangen.. hvorfor kan ingen arrangere skikkelig utstilling i tr.heim? ask erfor gammel for valpeshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2006 Skal sikkert dit og se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2006 Jeg og skal bare se på da, Robin er ikke gammel nok enda. Men Cavkooik skal isåfall stille Theo. Det er Norsk Collieklubb som arrangerer ja.. 5 Mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 30. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2006 Vil ha ordentlig utstilling! Blæh Men kommer kanskje allikevel da Hvis det er fint vær og jeg er våken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aragorn05 Skrevet 1. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2006 jeg kommer! ikke for å stille ut, men for å støtte tanta mi og tibben hennes Raja. Jeg og hun ble bitt av bassilen sist d var utstilling på Dora. (forje uke eller når det nå var) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 2. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Vi skal dit, ja. Stiller Mia, det blir hennes 3 valpeshow. Glad det er en stund til ennå, hun har løpetid og er ørlite lat for øyeblikket he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 2. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2006 Jeg skal kanskje stille da. Om Cavalierene stiller tidlig på dagen og Cavkooik ikke rekker frem så skal jeg stille valpen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Så at det var skrevet opp kun en dommer for valpeshowet.. blir det ikke innmari mye venting da? Regner med at oppmøtet ikke er dårligere enn sist gang på Dora.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 26. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Jeg var der i Mars i fjor med Zico. Da var det bare en dommer og hele greia var da ferdig klokka 6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Jeg tar med meg bikkja, om vi får stemplet den siste vaksinen på vaksine kortet Blit nok kjørt til showet, men jeg kommer til og dra hjem litt tidlig med Milo, for så å levere an å komme tilbake Gidder ikke å drasse med meg en hund hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aud Stokman Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Kan noen være så elskverdig å informere uvitende lille meg om hvor dette Dora er, jeg har nemlig aldri hørt om dette stedet. Det er ikke på Nordpolen vel? For jeg tror ikke jeg drar til Nordpolen for et valpeskues skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 26. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Kan noen være så elskverdig å informere uvitende lille meg om hvor dette Dora er, jeg har nemlig aldri hørt om dette stedet. Det er ikke på Nordpolen vel? For jeg tror ikke jeg drar til Nordpolen for et valpeskues skyld. Det er i trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Dora ligger i Trondheim. Rett ved Sentralstasjonen. Det er egentlig en gammel dunkers som ble brukt under krigen. Nå brukes den til valpeshow, lager og masse annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Dora ligger i Trondheim. Rett ved Sentralstasjonen. Det er egentlig en gammel dunkers som ble brukt under krigen. Nå brukes den til valpeshow, lager og masse annet Dunkers?? Mener du bunker nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Jeg var der i Mars i fjor med Zico. Da var det bare en dommer og hele greia var da ferdig klokka 6. Ok. Vi deltok sist på Dora (NBHK). Da var dagen vår over etter gruppebedømminga, like før 16.00. Da var det to dommere. Tenkte at det kanskje gikk enda lengre tid denne gangen med en dommer mindre.. Nå var de vel forsinka sist da, så det kan jo være derfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Caoline: Ja, jeg gjør vel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 5 mars? Det er nå på søndag det. Kanskje jeg skal dra nedover, muligens med hund, kommer litt an på været og sånn. Er det fint så drar jeg heller på skogstur siden Tinka fremdeles ikke er helt grei å ha med å gjøre i sånne sammenhenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 3. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2006 5 mars? Det er nå på søndag det. Kanskje jeg skal dra nedover, muligens med hund, kommer litt an på været og sånn. Er det fint så drar jeg heller på skogstur siden Tinka fremdeles ikke er helt grei å ha med å gjøre i sånne sammenhenger... Synes du skal komme jeg Leeenge siden Milo har sett hundetreff hunder nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingerlise Skrevet 3. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2006 Jeg vaksinete leo i dag (fredag) kan jeg da ta han men for å sepå på søndag? Eller vor lenge etter må jeg vente? <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar