Gå til innhold
Hundesonen.no

Låne hund i Bergen


MariaV
 Share

Recommended Posts

Hei, 

Vi er et samboerpar i fra Bergen som har i over 2 år snakket om å anskaffe oss en hund. Vi har vært innom de fleste raser for å se hva som kan passe oss. Vi tror kanskje at en Golden Retriever er det rette for oss. Jeg er i en deltidsjobb (50% ca), mens min samboer er i offshore-turnus. 

Vi vet at å eie en hund krever mye tid, ansvar, stabil økonomi, og ikke minst kjærlighet. Vi bor i en 55 m2 leilighet i Åsane i Bergen med to innekatter. Da vi tenker spesielt på den eldste katten (rasekatt) er veldig sær, vet vi ikke hvordan den takler å ha en hund i leiligheten. Derfor ønsker vi å prøve ved å låne en hund, hvis det er noen som ønsker gratis pass til et døgn/helg f.eks. Hvis de kommer overens, kan vi hvis ønskelig passe hunden oftere. :-) 

Jeg har ikke erfaring med lydighet, men ønsker å trene med dette. Så hvis det er noe jeg kunne prøvd med din hund, hadde det bare vært kjekt! Ellers er min samboer veldig glad i å jogge alt i fra 5 - 15 km. Om du ikke har Golden Retriever, ta kontakt likevel ! :-) 

Vi håper på å høre fra noen av dere heldige hundeeiere! :-) 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...