Kaisen Skrevet 27. November 2016 Rapporter Share Skrevet 27. November 2016 Jeg og samboer har valpen sammen, men hun er veldig knytta til meg. Blir et styr uten like hvis jeg skal gå, og samboer være hjemme med henne. Hun gråter og hyler etter jeg har gått og finner gjerne et klesplagg som er mitt og legger seg på det. Og der ligger hun og depper helt til jeg kommer hjem. Hun vil ikke spise eller leke med samboeren min, så lenge jeg er borte. Går det an å trene bort dette? Tror nok hun er så mye mer knyttet til meg fordi det er jeg som gjør alt med henne og er mer hjemme. Det er jeg som går alle turer, kjører ut med henne for å gjøre kjekke ting og steller henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 28. November 2016 Rapporter Share Skrevet 28. November 2016 Om det er du som har mest med kvalpen og gjere, foreslår eg at han kan få gjere meir av dei daglege rutinane ei stund framover, så dei kan bli meir "kjent" og knytt til kvarandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 28. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2016 Han vil ikke... han skulle bare ha en hund å kose med, så jeg har egentlig alt ansvaret. Han går tur de få gangene når jeg er på jobb, that's it. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 28. November 2016 Rapporter Share Skrevet 28. November 2016 Du får da gjøre alene treningen som du er alene. Altså begynne med å gå på do alene, lukke opp døra mellom to pip fra valpen også videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 29. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2016 På Monday, November 28, 2016 at 0:36 PM, lijenta skrev: Du får da gjøre alene treningen som du er alene. Altså begynne med å gå på do alene, lukke opp døra mellom to pip fra valpen også videre. Dette er ingen problem. Hun er fint alene i noen timer jeg går også på do osv uten henne. Problemet er hvis jeg går og samboer skal være med henne...han gjør alt han kan for å få oppmerksomheten hennes bort fra at jeg går, eller ikke er hjemme men ingenting funker. Hvis hun derimot ikke merker at jeg går, er det som regel greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maries Skrevet 29. November 2016 Rapporter Share Skrevet 29. November 2016 Om samboeren din ønsker at hunden skal knytte seg til han så må han gjøre en innsats for det, om han ikke vil så vil jo heller ikke hunden knytte seg til han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 29. November 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2016 Jo det stemmer jo det... når han ikke vil, då får vi vel bare ha det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts