muffe Skrevet 10. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2016 Klarte å kjøpe feil vom i dag, den typen som er beregnet til voksen hund, og ikke valp. Går det bra at han får to-tre måltider med det til jeg får kjøpt av den riktige typen? Eller er det best å bare gi han tørrfor? Siter
Stine Skrevet 10. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2016 Det går helt fint Ingen av mine har fått valpeforet dems, tror ikke det fantes når de var valper engang. 1 Siter
Siri Skrevet 10. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2016 Bare å fôre på - ingen fare med det Siter
mokken Skrevet 11. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2016 14 timer siden, muffe skrev: Klarte å kjøpe feil vom i dag, den typen som er beregnet til voksen hund, og ikke valp. Går det bra at han får to-tre måltider med det til jeg får kjøpt av den riktige typen? Eller er det best å bare gi han tørrfor? No problem! Begge hundene våre har fått voksenfóret (nr 25) fra de var valp Siter
Recommended Posts