simira Skrevet 1. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2016 Hvorfor ikke, i dag gjorde jeg jo faktisk noe. Stod opp tidlig, i håp om å komme ut i skogen før Folk Flest (ja, 8:30 er tidlig for meg, sjelden jeg er oppe før 9 til daglig). Spiser frokost mens jeg researcher en deltaker i Alt for Norge som angivelig driver med wrestling, og konstaterer at han ikke har wrestlet i Norge. En time senere er vi på vei ut i skogen. Enda lengre uti skogen. Litt av målet med tidlig tur litt utenfor allfarvei var at hundene skulle få rase fra seg litt løse. Helsa tillater ikke så mange lange skogsturer for tida. Kovu poserer, Odin er klar for å gå videre. Deilig vær i skogen i dag! På vei hjem, innom butikken for å fylle på med godbiter. Og tilbud på ullstilongs, perfekt timet! Vi spiser lunsj, Kovu hviler ut etter turen Jeg er på HOMM-kjøret for tida, og spiller litt mens gubben ordner litt i hagen og gjør seg klar til å dra. Et kjapt mellommåltid før vi kjører til Vestby for å treffe mamma og pappa, som er barnevakt for nevøen min. Verdens lengste gulrot! (og jeg kom ikke på å ta bilde før etter jeg hadde tatt en god bit!) Tull og tøys med Viktor på 2,5 år. Han er ganske opptatt av hundene, men har samtidig veldig respekt for dem, heldigvis. Og så er han selvfølgelig verdens mest sjarmerende lille unge! Kovu lurer på hvorfor han må ligge stille på sengen sin mens alle andre spiser middag. Mamma har laget toggelé til dessert. Jeg elsker gelé! Fulle av deilig middag og dessert trillet vi hjem og lastet inn dagens gevinst. Pappa har vært på Sverige-tur og jeg la inn en liten bestilling (jepp, jeg er en av "dem"). Har nok en stund nå. Vel hjemme, nå har hundene sluknet, gubben dratt til svigermor, og jeg skal tilbringe det som er igjen av kvelden med Heroes of Might and Magic! 13 Siter
LØJ Skrevet 2. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2016 Ingenting er som Lillomaka når du kan gå helt alene uten å tråkke i hælene til noen foran deg. Jeg har nå holdt meg unna PepsiMax siden jeg kom hjem med Billie. Tenkte det var lurt å slutte på det mens jeg har andre ting å holde på med...nå ble jeg seriøst fristet til en liiiiten slurk Siter
tutle Skrevet 11. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2016 Over en uke på overtid, men for en stilig gelé 1 Siter
Recommended Posts