IdaC Skrevet 10. September 2016 Rapporter Share Skrevet 10. September 2016 buksen er lite brukt er i str L, Goretex kostet 3499 ny, ønsker 1500 for den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 11. September 2016 Rapporter Share Skrevet 11. September 2016 Jeg vil gjerne ha vesten (y) Hvor mye skal du ha i frakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 11. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2016 4 timer siden, Wachita skrev: Jeg vil gjerne ha vesten (y) Hvor mye skal du ha i frakt? Med eller uten sporing? :-) jeg skal veie den så svarer jeg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 11. September 2016 Rapporter Share Skrevet 11. September 2016 4 timer siden, Wachita skrev: Jeg vil gjerne ha vesten (y) Hvor mye skal du ha i frakt? Med eller uten sporing? :-) jeg skal veie den så svarer jeg :-) Sporing er ikke nødvendig Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. September 2016 Rapporter Share Skrevet 12. September 2016 Veldig interessert i buksen, men lurer på hvilken modell det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 12. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2016 9 timer siden, SiriEveline skrev: Veldig interessert i buksen, men lurer på hvilken modell det er? Er Falketind :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. September 2016 Rapporter Share Skrevet 12. September 2016 1 time siden, IdaC skrev: Er Falketind :-) Akkurat den jeg har sett på, da vil jeg veldig gjerne ha den om du kan sende i posten Sender deg PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 15. September 2016 Rapporter Share Skrevet 15. September 2016 Fikk vesten nå! Den passet perfekt! [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts