Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening! I Trondheim?


Bee

Recommended Posts

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

ny ringtrening blir ikke før alle er tilbake fra evt ferier osv :) altså hvertfall ikke noe før vinterferien er over. leker litt sjef jeg nå da :D

mulig jeg kommer uten hund framover. Ask har mye å lære ang oppførsel mot og sammen med andre hunder, så han skal skoleres og trenes mer på det feltet før han overhodet får omgås andre hunder annet enn på treningene med klubben. høres kanskje sært ut, men når jeg så forskjellen på hunden fra søndag med bjeff å knurr å bråk, til hunden på mandag, med bare piping og mye god kontakt, innså jeg at han har bedre av å være litt isolert en stund. :) men jeg dukker nok opp, kan ta med evita :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om pelsen ikke oppfører seg så klarer da DU å oppføre deg? :) Så jeg ser helst at du kommer ihvertfall :) Ellers er jeg vant til gnål jeg, så jeg er immun, og merker nesten ikke sånt :D

Hvis du vil ha gradvis nedtrapping av gnål kan jeg alltids ta med Jóga, så slipper det å bli så grusomt stille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om pelsen ikke oppfører seg så klarer da DU å oppføre deg? :) Så jeg ser helst at du kommer ihvertfall :D Ellers er jeg vant til gnål jeg, så jeg er immun, og merker nesten ikke sånt :)

Hvis du vil ha gradvis nedtrapping av gnål kan jeg alltids ta med Jóga, så slipper det å bli så grusomt stille :P

hihi, jeg klarer å oppføre meg om pelsen gjør det for å si det slik :P klarte ikke å oppføre meg på søndag :P like før bikkja gikk på nidelva! :D trenger ikke gradvis nedtrapping nei :P stillhet lyder som musikk i mine ører! :P hihi.

joda, jeg dukker nok opp jeg, men om jeg begynner å bjeffe, må dere virkelig hive meg på elva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Marie. Om Tinka dukker opp så får jo Ask så mye å gjøre at han kommer i alle fall ikke til å bjeffe!

Men isolering, vil det si null hundetreff på ham også? Jeg fikk jo ikke sett ham i går engang, selv om Tinka fikk en liten Ask-oppdatering. :)

kanskje det ja..hundetreff går som trening .. men vi kommer nok ikke så ofte som før :D men oftere enn den siste tiden da :P hadde jo ikke vært på treff siden uka før casper ble avlivet kom jeg på.. :D Så det var et virkelig gledelig gjensyn mellom ask og tinka ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...