Guest Christine Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Okei...Vil ha en ny sammenkomst nå Kan desverre ikke være med på kurset til Kristin...Men siden nesten alle her skal det, blir våre sammenkomster avlyst da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Vi ordner nok noe snart ja Men vi drar ihvertfall på ferie i morgen, så vi skal være litt sosiale i Skedsmo istedenfor, til vi snur nesa nordover igjen. Men jeg blir ihvertfall med på sosialtrening i helgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 ny ringtrening blir ikke før alle er tilbake fra evt ferier osv altså hvertfall ikke noe før vinterferien er over. leker litt sjef jeg nå da mulig jeg kommer uten hund framover. Ask har mye å lære ang oppførsel mot og sammen med andre hunder, så han skal skoleres og trenes mer på det feltet før han overhodet får omgås andre hunder annet enn på treningene med klubben. høres kanskje sært ut, men når jeg så forskjellen på hunden fra søndag med bjeff å knurr å bråk, til hunden på mandag, med bare piping og mye god kontakt, innså jeg at han har bedre av å være litt isolert en stund. men jeg dukker nok opp, kan ta med evita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Håper iallefall at du kommer Marie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Jeg også Ta med Evita du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Om pelsen ikke oppfører seg så klarer da DU å oppføre deg? Så jeg ser helst at du kommer ihvertfall Ellers er jeg vant til gnål jeg, så jeg er immun, og merker nesten ikke sånt Hvis du vil ha gradvis nedtrapping av gnål kan jeg alltids ta med Jóga, så slipper det å bli så grusomt stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 Om pelsen ikke oppfører seg så klarer da DU å oppføre deg? Så jeg ser helst at du kommer ihvertfall Ellers er jeg vant til gnål jeg, så jeg er immun, og merker nesten ikke sånt Hvis du vil ha gradvis nedtrapping av gnål kan jeg alltids ta med Jóga, så slipper det å bli så grusomt stille hihi, jeg klarer å oppføre meg om pelsen gjør det for å si det slik klarte ikke å oppføre meg på søndag like før bikkja gikk på nidelva! trenger ikke gradvis nedtrapping nei stillhet lyder som musikk i mine ører! hihi. joda, jeg dukker nok opp jeg, men om jeg begynner å bjeffe, må dere virkelig hive meg på elva! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2006 joda, jeg dukker nok opp jeg, men om jeg begynner å bjeffe, må dere virkelig hive meg på elva! Med glede B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Du Marie. Om Tinka dukker opp så får jo Ask så mye å gjøre at han kommer i alle fall ikke til å bjeffe! Men isolering, vil det si null hundetreff på ham også? Jeg fikk jo ikke sett ham i går engang, selv om Tinka fikk en liten Ask-oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2006 Du Marie. Om Tinka dukker opp så får jo Ask så mye å gjøre at han kommer i alle fall ikke til å bjeffe! Men isolering, vil det si null hundetreff på ham også? Jeg fikk jo ikke sett ham i går engang, selv om Tinka fikk en liten Ask-oppdatering. kanskje det ja..hundetreff går som trening .. men vi kommer nok ikke så ofte som før men oftere enn den siste tiden da hadde jo ikke vært på treff siden uka før casper ble avlivet kom jeg på.. Så det var et virkelig gledelig gjensyn mellom ask og tinka ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar